måndag 22 augusti 2011

Första dagen på nya jobbet

Idag var det första dagen på nya jobbet där jag är anställd som ridinstruktör och stallansvarig. Det är mitt drömjobb att få arbeta i en daglig verksamhet. Det var fina ponnysar och jättetrevliga kollegor. Jag kommer att trivas som fisken i vattnet.
Innan jag började jobba som jag gör vid 12 så passade jag på att träna hästens kondition på fältet vilket jag också tror kommer kännas i benen i morgon .

På kvällen var jag iväg på ett möte i stallet och när jag kom hem så stod maten på bordet, då hade Malin och Carre varit två pinglor och gjort hemgjord pizza som var hur god som helst! :) Kanske inte det nyttigaste men det fick bli så idag, trots allt var det jag som önskade maten. Men jag är ju nyttig resten av dygnet nästan . knäckebröd och havregrynsgröt till frukost, banan o en yougurt till lunch. Får se vad det blir i morgon.

Nu ska jag iaf sova. ställer nog klockan på 9 o sover lite extra i morgon bitti för sen väntas det jobb 12-17 o sen vidare till nästa jobb som personlig assistent i Gnesta på en gång men det kommer bli fint för jag trivs så bra på det stället också .

God Natt
/E.Johansson

Inga kommentarer: