måndag 10 oktober 2011

Måndag morgon

Har inte uppdaterat på ett tag. Men men. Helgen bestod av chill hos mig med gött folk på fredagen. Lördan blev det att köp vinterdäck o reservdelar till bilen. Söndag hade jag o jossan jouren i stallet så upp tidigt. På em var det jobb som gällde o väl hemma blev det söndagsmiddag för mig själv. Helgen i kort alltså.

Jag kom nyss från tandläkaren där jag fick en visdomstand lagad. Tusan vad det ilade. Men gjorde det utan bedövning då bedövningssprutan gör ondare än borrningen :o trots säkert 100 tandläkarbesök är jag fortfarande lika rädd för dem..

O i morgon är det rhcp som gäller !! :D jag o Carro ska käka lite god mat innan det är konsertdags! Det kommer bli såååå bra :)

Juste i fredags ramla jag av hästen på jobbet och hjälmen?! gjorde hål i huvet på mig. Kände det först inte men när en brukare berättade att jag blödde efter jag hoppat upp på hästen igen o sen kommit in i stallet. Då började det kännas så har en stor bula och är öm i kroppen fortfarande.

Inga kommentarer: