söndag 2 oktober 2011

Svensson Svensson

Sitter på jobbet och har 3,5 timmar kvar. Det här passet har gått väldigt fort hittils. Jag kollar just nu på Svensson Svensson s.1 Jag tröttnar då aldrig på mina svenska komedier. Nästa nattpass som är senare idag ska jag se till att ta med mig den andra säsongen.

När jag slutat idag ska jag passa på att städa lägenheten och hoppas på att tvättstugan är ledig så jag kan tvätta lite. Jag måste ha något att pyssla med så jag inte somnar för tidigt för då har jag så svårt att sova många timmar i sträck. Jag kanske passar på att laga matlåda också.

Jag har inatt kommit på hur jag ska kunna spara in lite pengar i månaden. Jag ska tvinga mig själv att ta kvitto för varje småköp i mataffären så jag ser hur mycke som är onödigt o då tror jag att jag tänker mig mycket mera för vad o när jag handlar. På måndag är det också totalstopp för mitt godisätande och småätande. Känner jag mig tvungen får jag ta nån skinkbit eller så. Knäckebröd får duga i värsta fall !
Nån gång ska jag bli lite nöjd med mig själv o det är hög tid nu. Ska försöka ta mig mer tid åt gymmet men när jag jobbar dubbla pass kommer jag omöjligt orka det då jag redan går upp 8 o lägger mig 23 så är jag helt slut då jag jobbar fysiskt hela tiden. Men om jag är klar med lägenheten tidigt imorgon så cyklar jag ut till stallet o pussar på hästen innan läggdags.

Btw. var jag ju dum o tvättade mitt headset till min iPhone förra veckan men idag var pappa gullig o köpte ett nytt o bättre till mig. Han nämnde även ännu en gång att han kan tänka sig köpa en ny säng till mig. Jag sover ju i bäddsoffan då min säng gör ont att sova i o min ömma rygg mår då inte så bra av soffan heller så en ny säng vore ju inte helt fel ;)
Veckans planer


/E.Johansson

Inga kommentarer: