tisdag 29 november 2011

låååång dag

Nu sitter jag på jobbet och har typ 1,5 timmar kvar att jobba.. natten har varit ganska snabb. Har kollat tv3 play o kanal 4 playkanal så det har gått fint. När jag slutar ska jag gasa hemåt för att sova 3 tim (förhoppningsvis) o sen vidare till jobbet i Tystberga innan jag avslutar med ett jobbpass i Trosa igen. tot 18,5 timmars arbete på ett dygn men det är en engångshändelse så det är okej. vill ju ha några extra timmar för lönens skull :) kommer som det ser ut nu om det inte blir fler pass vara tot. med alla jobb strax över 100% det är egentligen inte så mycket men det är väl de obekväma arbetstiderna som tar lite på en..

I söndags var det Globen Horse Show med Malin o Frida som gällde. Helbra dag men mycket bra ridning, shopping o sällskap. Dock mycket lååång dag! Hade ju jobbat natt inne så var vaken i över sisådär 30 timmar.. sen var jag ju ledig på dan igår så jag tänkte att jag kommer kunna sova ut då o ta igen allt. Nä, men då vaknar man strax innan 9 efter 8 timmars sömn, inte ok. Hade ju lätt kunnat sova hela dagen. menmen det är ju så jag funkar o har jättesvårt att somna om om jag väl vaknar på morgonen.. Langar upp en bild på det jag handlade på globen :) Dock hade dem svintråkigt utbud iår..

Shopping..

Trötta o flummiga brudar.

Veckans schema


/E.Johansson

Inga kommentarer: