onsdag 2 november 2011

uppe med tuppen!

Jag hade tänkt att ta sovmorgon till klockan 11 men så blev det då inte. Vaknade av mig själv redan klockan 7.50. Menmen, nu är jag iaf uppe. Jag har ätit en god frukost, kors i taket, jag åt frukost?! Den bestod av mörkt bröd med ost och lufttorkad skinka o varm choklad, mums!

Ska nog ta o diska lite snabbt om en stund sen åka ut till stallet, även om det inte är jag som har Binkie idag. Känns så skönt att bara vara där, speciellt på morgonen. Bara fördriva tiden o klappa på världens finaste.
Kl. 12 börjar jag i tystberga o jobbar fram till 17 o sen hem o duscha snabbt för att bege mig mot nästa jobb 18-22. Så ser även morgondagen ut.

Nä, ska nog mysa i soffan under täcket en stund till sen blir det att sätta igång dagen!

/E.Johansson

Inga kommentarer: