tisdag 12 juni 2012

Chokladbitar...

Tror ni inte att jag hade världens huvudvärk när jag slutade jobba och skulle rida? Det blev ingen ridning men mockade och fixade all mat. Får blir ett ordentligt pass i morgon.

När jag då kom hem lite tidigare än tänkt så åt jag den asgoda salladen och sov en sväng. Skönt att sova bort det värsta av huvudvärken iaf. Så sen begav jag mig mot jobbet. Tror ni inte att jag slängt i mig några bitar choklad idag igen? Dock 70% men ändå. Bu på mig!

Btw så är det endast 30 dagar kvar tills vi drar ner till Falsterbo. Fan vad jag längtar alltså!! Kom ihåg när det var över 100 och det kändes som nyss. Fasen så tiden går fort nu. Bara 4 veckor kvar att jobba! Såg också att det är samma helg som Trosayran :( men jag resonerade det som att då blir det mer pengar till skumpa i Falsterbo då man inte gör av med pengar på yran. ;)

Inga kommentarer: