torsdag 14 juni 2012

Försov mig igen..

Försov mig idag IGEN. fan vad trött jag blir.. Jag hade tvättid vid 6 i morse och det sket ju sig. Sen kommer det inte finnas tid till att hinna rida hästen. Jag blir så jävla trött på att jag stänger av klockan i sömnen och sen inte vaknar. Jag måste hitta en väckarklocka som låter mycket och som jag måste kliva upp för att kunna stänga av. Det här funkar inte längre.

Lägenheten ser ut som skit också och den skulle jag ju tagit hand om mellan maskinerna som skulle tvätta.

Slutar jobba 22 ikväll igen så jag hinner inte göra något vettigt åt det idag heller. Ska iaf nu försöka sortera tvätten så jag kan låna maskinen hos mamma i helgen för alla tvättider va uppbokade i tvättstugan..

Jag hatar att vara såhär jävla trött. Min mage fuckar ur och mitt humör är så jävla illa och när jag är på dåligt humör blir jag impulsiv och tar fel beslut. Isf bara ett litet ex. Äter smörgås och oboy till frulle vilket jag typ undvikit hela veckan men för jag försovit mig och är på dåligt humör så skiter sig allt...
Bajs på denna dag och morgon.

Inga kommentarer: