onsdag 29 augusti 2012

Bra dag

Jag har haft en helbra dag. Började med en rask morgonpromenad på ca 40 min. Jag startade en abonnemang på storytel så jag kan ha ljudböcker i min iphone. Jag har länge varit sugen på att läsa Katrin zytomierskas (stavning?) bok om lchf och den började jag ju då såklart att lyssna på. Antingen älskar man henne eller så hatar man henne och jag älskar nog henne. hennes roliga, fräcka och ärliga sätt att skriva boken. helt fantastisk enligt mig. Så nu har jag bestämt mig för att om jag ska fortsätta lyssna på boken måste jag promenera samtidigt så det är ju en bra anledning och sporre att ta mig ut. Det var faktiskt riktigt skönt att vara ute tidigt i morse. aja, dagen fortsatte..

Jobb jobb jobb stod på schemat sen. På mitt älskade hästjobb i Tystberga. Hästarna skötte sig toppen idag och jaa. jag kan säga det igen Jag älskar mitt jobb. Vidare hem efter det för att hämta hästen för att sen åka på träning för bästa Jane. Binkie var fantastisk precis som på de sista träningarna. Hon hoppade bana på 110 utan problem idag eller nej, inte utan problem men nästan. Denna eviga problem med kombination. måste träna meeer. sen har Jane lagt en plan på hur vi ska leka fram det så det blir lätt och roligt för binkie då både hon jag jag tycker dem är obehagliga.

juste. tog ju kort på min goda frullerulle haha!

Inga kommentarer: