söndag 26 augusti 2012

Tullen

Jag var ute igår på en av Trosas krogar som hade sista öppehelgen för sommaren om jag förstått det rätt. Dock är det allt för många precis fyllda 18-19 åringar där så det är inge vidare längre, hade hellre gått till Fyren som en annan krog heter där medelåldern är något högre, mognare beteenden och allmänt bättre stämning men som sagt. Man kan ju i alla fall skratta åt folk som gör bort sig eller som tror dem är assexiga och får allt dem juckar emot. men roligast är att kolla på dansgolvet när klockan blir sådär kvart i två innan stängning när alla killar desperat juckar o dansar mot tjejerna för att få en sista chans att hitta ett ligg. så jävla patetiskt och jag blir fan äcklad haha. jag stod o asgarva åt dessa. 

Man märker verkligen vilka killar och tjejer som precis har börjat få gå på krogen när man kollar på dansgolvet. De utmärker sig genom klackar, mindre kläder än de andra, fullare än de andra och gör det mesta för ett ragg eller mer sprit och detta gäller både tjejer o killar. Dem dansar tätare än de andra helst i nån typ juckande dans eller med ett ben mellan tejernas lår you name it. Jag har också varit där så vet av erfarenhet. Nu känns det mer som man skiter i hur folk dansar. man hoppar omkring, dansar, sjunger och skrattar åt varandra o killarna är med på samma. Mycket roligare måste jag säga. Helt klart mer avslappnat. 

nä, god natt. 
i morgon blir det nytt. nytt av vad? det får ni se ;)


haha! Bilden stämmer ju ganska bra faktiskt. 

Inga kommentarer: