torsdag 27 september 2012

Morgon idag igen

Dags att snart börja byta om och bege sig till Binkie som ska ridas, fixas foder och mocka innan jobbet.

Jag har just ätit en kolhydratbomb till frukost som jag just nu ångrar men gott var det helt klart. Det blev polarkaka med ost och oboy till. Jag är sjukt mätt och ligger utslagen på soffan framför vakna med the voice.

Jag får inte glömma att berätta om bästa Binkies prestation på träningen igår. Hon var sjukt fin och tyckte det var riktigt roligt att hoppa igår och var mycket het men Jane tyckte att hon var toppen när hon var så. Det gäller bara nu att jag ska lära mig rida i det. Hon hoppade riktigt fina språng. Och sökte verkligen upp nästa uppgift. Kombinationerna gick super och nu är vi sjukt taggade för 110 debuten! :ad

Nä, nu måste jag verkligen sätta fart och bege mig till Binkie och rida bort hennes träningsvärk.

Bild från i somras.

Inga kommentarer: