torsdag 27 december 2012

Trötter..

Jag kom hem från jobbet för en stund sen. Smet förbi stallet en sväng för att sätta på hjärtat BoT skydden och ge en god natt puss. Nu har jag precis betalat lite räkningar vilket alltid är så kul att se pengarna springa iväg. 

Jag måste ännu en gång berätta om hur fint det är att bo här. Nu har också binkie bytt hage så nu ser jag henne ifrån fönstet i köket, toan, hallen och vardagsrummet. Jag är nöjd! Det var så mysigt att äta frukost på juldagen och samtidigt kunna se Binkie som jävlas med sina vänner i hagen. 

Det finns mycket grejer som hänt eller som jag gjort de senaste dagarna men får ta lite allt eftersom. Bilder osv från dessa dagar lägger jag upp via min iphone. Juste jag har bytt ner mitt abonnemang men bytt upp telefonen strax innan jul så nu har jag en iPhone 5! mihi! nöjd tjej är jag just nu. 

Tjiiiiing!

Inga kommentarer: