onsdag 23 januari 2013

45 min cardio

Yes. Nu är gymmet avklarat och Martina försov sig så det blir att träna med henne på fredag ist så jag körde lite cardio själv ist. Jag ställde mig på bandet idag och värmde upp med 5 min snabb promenad innan det blev 20 min löpning som sen avslutades med 20 min snabb promenad igen. Jag tycker det är sjukt jobbigt att springa och tänker varje gång jag börjar att det kommer bli dagens värsta 20 minuter men när man gjort 19 minuter känns det så jävla värt och skönt! Sen fortsatte jag gå för att inte störa benhinnorna för mycket med mera löpning och allt kändes bra idag. Det blev tot. 6km på 45 min och brände en hel del kalorier. Jag avslutade sen med 1 min plankan innan jag begav mig. Tänkte köra lite situps på jobbet sen ikväll.

Efter stack jag hem till mamma o pappa för att mysa med hunden och käka ett ägg o 100 gram hallon kesella. Så nu kommer jag lätt stå mig till eftermiddagen och jag tror dessutom det blir en lång promenad på jobbet sen också.

Hästen får tyvärr en kort motion idag för jag har sjukt mkt att göra hemma innan jobbet ikväll o sen ska det mockas och fixas också.







Inga kommentarer: