fredag 29 oktober 2010

Fredag morgon

Igår skrittade jag på Billie för första gången sen sista behandligen. Hon var snällare än väntat, det tog bara en liten stund för henne att slappna av. Skönt! Hon kändes bra men dt gjorde hon ju sist också sen böjde de fram en rejäl Hälta sen iaf så jag vågar inte hoppas på något alls. Tydligen har försäkringsbolaget agria bara ersättning upp till 30 tusen på Hälta även om hon har mer i veterinärvård. Och man kan inte höja dessa 30 tusen mer heller. Känns helskumt! Och den summan är hon ju snart uppe i, hur fan ska man ha råd sen om hon behöver ytterligare ett besök sen? Nu hoppas jag fan på att hon blir frisk. Ligger sömnlös om nätter o dagar för att jag ligger och tänker på det hela tiden! Återbesök nästa torsdag fast denna gång har jag valt att åka till Strömsholm. Hoppas det går bättre där.

Nu har jag en timma kvar på jobbet sen hem och sovs för att besöka Sannie o hennes galna gäng i kväll :)

//Emma

Inga kommentarer: