onsdag 13 april 2011

Dags att börja skriva igen?

Har känt i ett par dagar nu att jag bör börja skriva lite igen. Mest tror jag för att ge mig själv en knuff och sätta fart med saker och ting. Tror att bloggen kommer få en liten annan innebörd denna gång. Det kommer främst att handla om:
Hästen och ridning
Min viktnedgång
Livet som ung i arbetslivet och försöka få ihop ekonomin när man bor ensam.
Mig, såklart!

Sitter just nu på jobbet och ser på tv och reflekterar över dagen.
Hästen: Tösen var duktig idag. Jag valde att tömköra henne eftersom jag ovanpå henne har svårt att komma åt vänster yttersida och detta alternativ fungerade kalas idag. Vi höll nog på i ca 40min och det gav ett fint resultat. Ska bli kul att rida henne i morgon. Sen är det träning på torsdag för Malin :) om 2 veckor är det dags för första riktiga tävlingen för i år, ska bli superkul!


Vikten: Var på gymmet på kvällen i strax över en timma. Körde ca 35 min kondition och resten styrka. Jag känner mig nöjd med passet. Sen ska ju maten vara bra också.. Den har varit helt ok idag men nu på nattpasset får jag se hur det blir. kommer nog bli lite kolhydrater o socker för att hålla mig vaken.. menmen.

/E.Johansson

Inga kommentarer: