onsdag 13 april 2011

knappt 2 timmar kvar av passet

Vet inte riktigt hur jag ska planera dagen ännu, men det blir nog hem och försöka sova några timmar sen skruva ihop sista stolarna i köket och städa lite. Kan ju lägga ut lite bilder på nya lägenheten nån gång. Hästen får jag ta i  eftermiddag och sen försöka sticka till gymmet!

Vikten: Jag tror jag ska försöka välja bort de flesta kolhydrater vilket jag ifs redan gör då jag sällan äter pasta osv men det är småätandet som innehåller kolhydraterna. Sen äta runt 1500 kalorier om dagen kanske? ska se om jag pallar men det måste jag tusan göra! levde ju på soppor i 4 veckor och runt 550 kalorier om dan så det är nog inga problem :)

Frukost:
2dl lätt vaniljyoghurt = 120kcal
1dl all bran flingor = 100 kcal
=210 kcal på frukosten

/E.Johansson

Inga kommentarer: