lördag 16 april 2011

Jobbar natt igen!

Nu har jag 3 timmar kvar av nattens pass och sedan har jag en helstressig morgon innan det är dags för mig att sova. ska rida 2 hästar, hinna lämna tillbaka en sadel och laga mat inför nattens pass ikväll! Kommer bli sjukt skönt att bara jobba 2 dagar nästa vecka, det är jag värd. Nu ska jag ta och värma på woken som Malin kom hem till mig och lagade i torsdags! Ska bli smarrigt!

Hästen:
Det går kalas just nu! hon är fin och riktigt duktig. Dock har hon inte riktigt varit sig själv sen hon släpptes i nya hagen men vi har en teori om att dem busar mycket på morgonen och att hon därför är lite trött på em vid ridningen. Nästa lördag är det dags för första lokala klassen för i år. Det blev en 95cm klass. Det kommer bli riktigt skoj!

Vikten:
Har varit på gymmet hittills 3 gånger denna vecka, får se om det blir någe mer har sjukt mycket att göra om dagarna innan mina nattpass börjar men får köra mer nästa vecka.. Det känns som nått har hänt runt magen iaf och det är ju posetivt menmen, det tar ju sin tid. Jag måste säga att jag lyckats ganska bra med maten iaf!

/E.Johansson

Inga kommentarer: