måndag 5 september 2011

Nöjd tjej!

Jobbade natten till idag och skyndade mig sedan hem för att hinna sova några timmar innan det var dags för stallet. Sen åkte jag och tränade med hästen för världens bästa tränare Jane Johansson. Hon står alltid ut med mina missar, och dåliga humör när jag vet att jag gör fel o gör samma fel gång på gång. Vi fick iaf mycket beröm idag och hästen blir bara bättre och bättre. Min stjärna. Det är jag som har mer att träna på än vad hästen har just nu. Sen berättade Jane att det syndes jättemycket att jag hade gått ner i vikt och det är ju alltid kul att höra och det sporrar en att fortsätta.
Min mat idag har ju inte varit den bästa... åt en halv tacotallrik i morse på jobbet innan jag blev mätt sen åt jag inget på hela dagen innan för en liten stund sen när jag åt knappt en halv pizza innan jag blev proppmätt igen. Det är det bästa med att banta att man till slut blir mätt på lite mat och inte behöver äta hur mycket som helst och snabbt som jag gjort förut och varit boven i dramat. Genom att bara börja äta regelbundna tider och låååångsamt så gör det susen.

Nu sitter jag och väntar på Lina som ska komma och gå på promenad med mig o göra av med lite kalorier. ska bli skönt! men nu hoppas jag att hon kommer snart så jag hinner hem o kan se hollywoodfruar innan det är dags att sova. Kommer sova så gott inatt då jag har mycket sömn att ta igen sen helgen. tackohejs!

Bild från Jane-träning i våras

/E.Johansson