onsdag 7 september 2011

Tröttis

Är nyligen hemkommen från jobbet i Trosa. Jag är trött som tusan och ska bli skönt att somna framför tvn (som jag ifs alltid gör då jag hatar när det är tyst och bor själv) Började dagen med sovmorgon till klockan 9 för jag var hästledig från Binkie idag. Började med att diska o frukost sen skicka iväg hästens swarovskipannband i hopp om att få ett nytt. Sen var det dags att bege sig till jobbet i Tystberga, lika underbart som vanligt JAG ÄLSKAR MITT JOBB! sen som vanligt att gaaasa hem från det jobbet för duscha och bege sig till nästa

Jag såg på nya programmet på kanal 5 "Svenska Miljonärer" och vill också ha en rik man som ger mig ett slott i bröllopsgåva och ett stall med vackra hästar. Dock kan jag sköta dem själv, behöver ingen stallmästare, man får ju gratis motion utan att märka det ;)

nä nu, GOD NATT

/E.Johansson

Inga kommentarer: