onsdag 12 oktober 2011

Effektiv dag

Började dagen med sovmorgon, hur skönt som helst! Sen blev det en mysig uteritt på hästen i det härliga höstvädret.

Väl hemma satte jag igång med bullbaket :D luktar bullar i hela trappuppgången nu. Mysfaktor. Mitt i all bak slocknade fläktlampan så vuxenpoäng till mig som bytte den o till och med hade en ny lampa hemma! Blev till att göra lite mat också. Gjorde min vanliga pasta o köttfärssås gratäng. Smidigt att ha hemma när man jobbar mycket. Bara att värma så har man en mättande o bra middag. Egentligen vill jag Inte äta kolhydrater men hade fullkornspasta i o när jag jobbar dubbla pass kanske det är vettigt.

Har förövrigt gått ner 8 kg sen v.34. Vill gå ner typ lika mycket till o det ska förhoppningsvis inte vara så svårt! :) det får ta sin tid. Skulle gärna spendera mera tid på gymmet men har verkligen Inte tiden till det, känns surt.. Bajsbajs
/E.Johansson

Inga kommentarer: