tisdag 14 augusti 2012

Gina dirawi

Vilken underhållare! Störtskön brud! Lite av hennes humor, mod utstrålning vore inte helt fel. Såklart sitter jag och ser allsång där hon nu är med.

Annars då.. Ledig i morgon men vi ska ha nån hemlig personaldag med aktivitet så det kommer bli kul! Har så kul med mina kollegor på Trosajobbet. Och visst har jag superkollegor på tystbergajobbet också! Sen ska jag gasa ut till hästen i västerljung för att gasa vidare till Jane-träning kl. 19! Jag är så taggad inför tävlingen i helgen. Binkies första meeting! Hon brukar tycka det är Ännu roligare än vanligt att tävla efter uppehåll så det är bara att styra och hålla i sig typ! Jag vill verkligen inte stoppa den härliga och ärliga bjudningen hon får då! Får se när jag skriver en truddilutt nästa gång ;)

2 kommentarer:

Lina sa...

OOH emma bloggar, IGEN! :] säg till om jag ska fixa nått med designen :D I'LL HELP U!

ejohansson sa...

awesome :D du får mer än gärna hjälpa mig med den :D pussva! :D