torsdag 16 augusti 2012

Så var det de där med att få ner tankarna till ord..

Jag kan ju börja med att berätta att jag var och tränade med Binkie för Jane igår kväll och hon var så jävla duktig. Fick den där känslan som jag drömt om att ha på henne runda språng, jämt sug, jämn galopp och bra vägar. Igår ville hon och jag lika mycket. Det känns så himla bra inför tävlingen på lördag o söndag! Jag har bestämt mig att gör hon ett bra jobb i första klassen så behöver hon bara hoppa en klass på lördagen o stryka mig från andra för att sen göra en lika fin runda på söndagen! Taggad!!

Var iväg med jobbet på kick-off igår också. Det var riktigt skoj ! Avslutade med att äta middag på skansundets sjökrog och jag åt en supergod toast Skagen som det även var lax i. Riktigt riktigt god!

Nä, upp och hoppa! Frukost-time!

Inga kommentarer: