torsdag 2 augusti 2012

God morgon och solen skiner

Har precis intagit en brakfrukost bestående av knäcke med pastej , ett glas oboy och yoghurt o flingor. Kanske inte världens bästa alls men jag håller mig mätt tills i kväll iaf! Har sovit hur gott som helst inatt. Det var riktigt skönt.

Dagen består först av att åka och tanka sen ta hand om Binkie samt rida henne. Sen bär den av till Tystberga för jobb 12-17. Efter det blir det ut till mitt stall igen och fylla lite höpåsar samt mocka åt min Binkie och Saras Ella. Till sist ska jag hämta Zeb som ska vara hos mig ikväll och mysa. hmm, Kanske lite middag ska intas där nån stans också menmen. Juuuustee.. ska handla mat åt systeryster som kommer hem från sin 2 veckor långa resa ikväll också.

nu mot statoil o sen ska hästen ha sitt! tjing!
/E.Johansson

Inga kommentarer: