onsdag 1 augusti 2012

God Natt

Dags för sängen nu, äntligen!
Men ska ta och summera dagen lite först. Hästarna på jobbet var riktigt fina idag och allt gick toppen. Redan när jag satt upp på första hästen som blev Zita så kände jag av träningsvärken som tusan sen gårdagen. jag kan inte missa att jag två sittben iaf för dem kände jag allt ordentligt.

Efter jobbet styrde jag bilen mot Binkie och Västerljung. Vi skrittade en lång sväng innan det blev ett kort pass i ridhuset men ååh, vad fin hon var. Hon är helt fantastisk att rida nu. Men trött blir hon så det blir att kondisträna + att klippa henne snart. Är sjukt taggad på att få hoppa lite igen!

Nu på kvällen blev det tacos hemma hos sara o hennes vovsing Zeb som jag förövrigt ska vara hundvakt åt i morgon kväll. Vi kollade på en Lisa Marklund film tror den hette "studio sex" men är inte helt hundra. Den var iaf riktigt spännande och bra.
Bjuder på en bild på Zita
/E.Johansson

Inga kommentarer: