torsdag 30 augusti 2012

Ont i rumpen

Det känns nu att jag gått 3 bra PW de senaste 1,5 dygnen + ridning av min gule köttbulle på jobbet samt att jag o Binkie var på Janeträning igår. Det var också därför hon fick följa med på promenaden i morse för att gå bort ev. träningsvärk och sen vila resten av dagen.

Carre var med mig nu på kvällen ute och gick. Vi gick tot i 50 min och med morgonens 35 min känner jag mig rätt nöjd med dagen! Ska strax krypa till kojs och kommer jag upp i tid i morgon blir det en promenad på morgonen då med. Men jag har ju också nattpass i morgonnatt så jag ska försöka sova så länge som möjligt innan jobbet. Sen ser planen ut så att jag tar hand om hästen och rida henne direkt efter jobbet sen hem och laga mat (troligtvis tacopaj) inför helgens nätter. Efter det blir det att försöka sova en sväng om det går, eller om jag byter plats på de två sista. det får återstå tills i morgon.

Natti Natti

btw kolla in http://www.solrok.se/79414140?i=57165645 för lite bilder från gårdagens träning! :)

Inga kommentarer: