fredag 26 oktober 2012

ett kort extra nattpass

Är precis vad jag sitter på just nu. Känns bra att kunna ställa upp för arbetsplatsen/gruppen att hoppa in med kort varsel på ett nattpass. Vi valde att jag endast jobbar halva natten då jag har en hel del jobb som väntar i morgon och i helgen och nästa vecka. När oktober är klart så har jag jobbat 39 timmar extra på den här arbetsplatsen denna månad och det känns bra. Perfekt nu inför flytten också att kanske få ut nån extra slant trots att den nya lägenheten kostar lite mer. Sen vet jag ju inte om jag måste stå med dubbla hyror nån månad också vilket jag hoppas att jag slipper.

Jag va uppe hos Trobo idag och lämnade in uppsägningen och så. Jag hoppas verkligen att dem hittar någon som snabbt kan flytta in då jag också vet att det finns dem som är i akut behov av lägenhet och en etta går alltid åt. dessutom har denna uteplats så det tror jag inte gör saken svårare att göra sig av med då.

På kvällen blev det en mysig promenad med Lina i snön som föll. Riktigt härligt att få sträcka på benen lite innan natten. Efter det blev jag bjuden på en supergod kladdkaka som Lina hade bakat och té. Mums!

101 timmar låter inte mycket men sen har jag ju ett annat halvtidjobb så det blir en del ändå :) 



Inga kommentarer: