lördag 13 oktober 2012

typiskt!

Jag har skrivit en hel del inlägg som varken har sparats eller publicerats. Sjukt irriterande alltså..

Menmen, den senaste veckan har det hänt både lite och mycket eller ja. den har varit bra!
Förra lördagen hade jag först stalltjänsten och sen putsa och packa grejer inför tävlingen. Efter det var det hem och byta om och sen ut och duscha Binkie snabbt och sen blev det en fotografering i höstens tecken. Både hund, häst och jag var med på bilderna. Det var såklart Lina som fotade dessa fantastiska bilder. Jag blev urnöjd och dem är verkligen helt otroligt vackra!

Efter detta var det snabbt hem igen och hoppa in i duschen för att hinna till nästa tillställning som var sexparty hemma hos Malin och Mickis. Det är typ som en ljusparty eller tupperware eller vad det heter fast med sexleksaker. Vi var ett tiotal tjejer och vi hade det riktigt roligt och trevligt! Dock gav jag upp tidigt då jag var svintrött och även hade en tävling att tänka på dagen efter.

Söndagen var låååång och bestod tävling och inte vilken tävling som helst utan det var våran 110 debut!
härmed var vårat mål för året uppnått! sjukt stolt över hästen! skriver mer om detta i ett särskillt inlägg!

veckan som gått flöt väl på i vanlig stil. Bink har tagit det lugnt för att vila upp sig lite. Jag har passat på att laga supergod mat. Igår fick även hästen akupunktur och hade det riktigt skönt! hon ska idag skrittas och i morgon tömköras. Hon ska vara fräsch och fin inför årets sista tävling som är 1m & 1.10m i botkyrka i början på november! en nolla i 110 skulle ju vara en dröm att avsluta året med!

Nä, nu är det städtajm!!


Inga kommentarer: