måndag 22 oktober 2012

Vågar jag ta chansen?

Jag sitter just nu i ett jättesvårt val. Jag har fått världens finaste lägenhet i Västerljung på samma gård där jag har hästen uppstallad. Hyran är 2200 mer i månaden än vad jag betalar idag vilket är mycket! Jag har räknat och räknat och jag kommer precis ha råd med detta. MEN då blir det att jag inte har många kronor över i månaden till annat vilket är det som jag måste dra ner på men som sagt man måste våga chansa i livet ibland och detta kanske får bli min första chansning.

Lägenheten i sig är skitfin! Den är i lantlig stil och två vita stora rum och en walk-in closet. Sen ett jättestort kök också i lantlig stil, jättefint det med. Så jag sitter och drömmer om glöggkvällar och att äntligen få ha en riktig julgran inne hos mig. ååååh! Det kan bli så fint och mysigt. Bara för mig att bestämma mig men det är inte så bara det är ett ganska svårt val.

Sen ska jag strax sätta mig och ringa en del samtal till olika telefonoperatörer och kolla vad dem kan ge mig för bästa pris för mitt behov av Internet och samtal. Vad jag kunde se i lägenheten så hade jag mottagning med telenor. får se om jag behåller eller byter. Men som sagt ska ringa runt och kika på vad jag sparar mest pengar på.

Googlade efter några inspirerande bilder. 



1 kommentar:

Anonym sa...

KÖR ! <3