torsdag 1 november 2012

08.00

Ligger i sängen och drar mig lite extra. Jag har redan varit uppe en gång och klätt på mig myskläder och druckit ett glas oboy. Men strax är det dags att igen ta sig ur sängen för att byta om och åka mot Binkie. Hade först tänkt att åka ut tidigare idag igen och tempa henne innan frukost men helt ärligt kom jag inte ur sängen så åker ut om en sväng och tempar henne ute i hagen ist.

Hon har haft ngt förhöjd temp. enda sen koliken i söndags så jag håller nu koll så att den inte blir högre. Det är lixom ingen feber och hon är pigg och glad men hoppas den lägger sig på normalt snart igen.

Igår va det ju bröstcancergalan på TV3. Riktigt bra var det. vissa inslag var så hemska. Jag satt o föll en hel del tårar där på jobbet när jag såg det. Usch! Fuck cancer! Passade också på att ringa in ett par gånger för att skänka några kronor, dessutom med chans att vinna en bil även om det kändes ganska oviktigt just i det sammanhanget.

Ska nog dra mig en liten liten stund till sen upp och byta om. Frukosten inres i bilen i form av drickyoughurt och en liten kexchoklad. Det sistnämnda är kanske inte det bästa. Men men..

Juste, vågen visade positivt resultat i morse iaf. Känns bra! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hoppas innerligt att du vinner bilen. hejja hejja!