söndag 4 november 2012

Söndag igen..

Det känns som om veckorna bara består av måndagar och söndagar...

Har jobbat en hel del de här två senaste veckorna och det har kommit ikapp mig nu. Igår föll humöret helt men efter en tidig kväll hemma själv så kändes det mycket bättre när jag vaknade. Idag är det ett jobbpass 16-22 och det blir det sista i dessa 14 dagar i sträck. Nästa vecka jobbar jag bara tre dagar och det ska bli rikigt skönt. Jag har ett vet. besök inplanerat och sen ska jag börja packa inför flytten lite grann.

Nästa söndag blir jag ponnycoach på hopptävling åt Tess. Det ska bli himla roligt. Jag trivs så otroligt bra i Tess och mamma Annettes sällskap. Så det är något jag verkligen ser fram emot. Det är Tess första lokala hopptävling så det ska bli skoj att visa och lära henne hur det går till på en lokal tävling. Klubbnivå har hon hoppat super på så hinderna kommer inte vara något problem alls. Hon är anmäld till två lätta klasser för att ha med sig en god känsla hem.

Idag ska jag strax ut till Binkie för att motionera henne och klippa samt alla vanliga stallsysslor. Sen ikväll väntas det jobb som sagt.

aja, några rader blev det iaf. tack o hej.

Bild från min ponnytid

Inga kommentarer: