lördag 24 november 2012

urusel bloggare..

Jag vet att jag har varit urdålig på att blogga men motivationen har varit noll även om jag kommit på grejer som jag vill skriva om så kommer det aldrig till kritan.

Hur som helst så här ser min vardag ut just nu. Binkie håller på att sättas igång efter en period av vila, jag borde verkligen börja packa inför flytten men har verkligen inte orkat alls. Jag har jobbat väldigt mycket de senaste veckorna och har helt enkelt varit helt matt och jättetrött när jag kommit hem från jobbet. Den här helgen och kommande vecka kommer dock döda mig om man kan säga så. Sjukt mycket jobb men det är jag som har tagit på mig det och det kommer gå bra. Veckan brukar ändå trampa på rätt bra i slutändan. Det är nog också pga stressen inför flytten som jag känner död inför kommande vecka men det är bara att bita i det sura äpplet och ta sig an veckan. Nästa helg är jag i alla fall ledig och kommer ha tid att packa. Veckan efter det är det tanken att jag ska flytta. Jag SKA vara klar och hemmastadd innan julafton för då väntas en liten hemlis som jag inte kan berätta riktigt här ännu men kanske nästa vecka.

Nu har jag 1 tim och 2 min kvar på det här nattpasset så nu måste jag inta lite frukost och sen bär det av ut till stallet och ha jouren. Det är toppen att kunna ta stallet åt en annan och tjäna några extra kronor i månaden. Sen väntar äntligen sängen för min del.

puss&kram

Inga kommentarer: