måndag 26 november 2012

Kolik..

Igår hade Binkie kolik igen.. Det är exakt fyra veckor sen sist men denna gång var hon piggare men det tog däremot längre tid innan första bättringstecken. Usch vad jag hatar detta. Men som sagt denna höst har varit värdelös så det är inte så konstigt att dem får ont i magen. Jag lider verkligen med dem när de får så ont och man känner sig så maktlös och liten när det stora tunga djuret har så ont..

Jag sitter nu på jobbet i Trosa och slutar om ca. 50 min. Jag längtar verkligen till min säng nu. Jag håller också på att förbereda mig inför Kommande utvecklingssamtal och lönesamtal på tystbergajobbet. Och nog är jag allt nervös. Känns som inför en stor redovisning när man gick i skolan. Man ska vara väl förberedd och utstråla självkänsla och trygghet i det man säger.

Nä, nu ska jag kolla om jag hittar något gött på tv att se tills jag slutar. Det är ju värsta lyxen att jobba kväll/natt här med alla kanaler jämfört med de 4 jag har hemma :)

Inga kommentarer: