söndag 25 november 2012

Tvättid

Har ännu en gång precis klivit av nattens pass. Just nu ligger jag i soffan och kikar på tv medans tvättmaskinerna går varmt. Ska strax också bege mig till Ica för att köpa mer tvättmedel och kanske något gott till frukost. Det vore ju gott med äggmackor och te.

Har många gånger den här helgen tänkt på hur glad jag är över flytten ut till erikslund. Att ha min finaste bara ett stenkast ifrån lägenheten känns jättebra' även att det kommer bli mindre stress mellan jobben och att jag kan gå ut till stallet hur många gånger jag vill på en dag utan att behöva tänka på bensinen. Jag kommer även köra runt 4 mil mindre om dagen och bara det är ju väldigt stor skillnad.

Nä, nu måste jag snabbt steka på äggen så dem hinner svalna. Sen blir det att åka förbi Ica.

Inga kommentarer: