torsdag 6 december 2012

Lååång dag

Snart är dagen äntligen slut men har lite kvar att ta tag i.

Jag jobbade först 10-15 sen blev det ut till erikslund och städa i lägenheten. Ska börja flytta lite av grejerna i morgon men mest blir det på lördag. Det kommer nog bli kanon att bo där ute men jag är fortfarande sjukt mörkrädd men det blir nog bra! Det finns en hel del grejer jag vill köpa så det blir perfekt att bo där men set får bli att köpa lite allt eftersom. Som tur är kommer jag få ett vikariat from feb till efter sommaren på ca 15-20 tim i månaden men det är ju alltid något liksom + de extra passen jag brukar vara snabb att fånga på trosajobbet.

Jag vill o ska åka till falsterbo i sommar igen så måste jobba och fylla på mitt sparkonto som jag nu tagit stålar ifrån för bl.a. Vet. Besöket osv.

Nu måste jag fan ta tag i disken. Mamma kommer hit och äter frukost vid 7.20 i morgon. Sen är det mer packning som gäller och sen till Nyköping för att kolla på säng innan det är mer packning och städning på g.

Bilderna är både en tjuvtitt på lägenheten och smarta jag som låser bilen och lämnar nycklarna i låset medan jag gick in på Ica.



Inga kommentarer: