torsdag 24 januari 2013

13 minuter

Så långt är det tills jag slutar och äntligen får åka hem och avsluta den här dagen. Ska först stanna förbi mamma o hämta en ögonsalva som hon har varit snäll och köpt till mig då jag har ont i ena ögat och det kliar som tusan men det syns inget. Hur märkligt som helst.

Just nu har jag ont i huvudet igen!? Men idag beror det nog mycket på att jag verkligen behöver hem och sova. I morgon blir det upp lika tidigt igen då vi ska iväg och överraska en som fyller 50 klockan 7 på morgonen. Däremot blir dagen inte lika lång. Har bra ett pass i morgon så jag slutar 15. Planen är att hinna rida/motionera bink på morgonen så jag kan ta en snabbsväng förbi gymmet efter jobbet och sen hem o duscha o bara mysa gärnet på kvällen. Hade tänkt att ära en god köttbit med grönsaker och bea. Sen ska jag tina lite räkor och äta med aioli, mums. Helt enkelt bara mys och ta det lugnt framför tvn. Åh, vad jag längtar.

Inga kommentarer: