tisdag 22 januari 2013

Frullerulle!

Idag va det tufft att komma upp då jag sov sjukt dåligt inatt och hade svårt att somna. Upp kom jag iaf till slut och möts av -20 grader. Bara att ta på sig overallen och bryta sig ut. Blev att longera Bink en 30 min innan jag mockade och fixade allt foder.

Väl inne blev det att laga frukost. Idag blev det en stabil en då jag jobbar fram till 15 nästan utan mat. Det blev den supergoda fibertunnbröd med pastej o gurka + stekt ägg + havregrynsgröt med äppelmos. Nu är jag skönt mätt iaf. Tar med mig ett äpple att äta på jobbet samt några skedar kvarg så jag kan slänga i mig nån slags lunch då jag verkligen inte pallar hel dagen utan mat längre.

När jag kommer hem ska jag bara snabbt byta täcke på Bink och själv byta om innan jag beger mig till gymmet där ett skönt pass väntar.

Hörs sen!



Inga kommentarer: