måndag 21 januari 2013

Natti natti!

Nu ska jag äntligen få sova på natten igen! Jag är pepp inför morgondagen även om den kommer att vara fullspäckad och jag kommer sova mycket skönt på kvällen!

Jag hann iaf med en 5 km promenad med Carre idag och får väl nöja mig med det. Hästen fick också följa med så hon fick lite motion också. Det var en trevlig promenad o hon fick även se min lägenhet för första gången! :)

Dagen ser ut som så att klockan står på 6.40 då jag ska klä på mig och gå direkt ut till stallet för att rida och hoppas även På att hinna med o mocka osv. Efter det går jag in till mig för frukost och göra i ordning lunch + träningsväskan. Klockan 10 börjar jag jobba som vanligt o kör fram till 15. Sen klockan 15.45 hoppas jag att jag infinner mig på gymmet för ett svettigt pass! Sen hem till mor o far för att duscha och fixa mig inför nästa jobb som varar mellan 18-22 och till slut blir det BUMS i säng! På onsdag väntar ett morgonpass med Martina på gymmet och det kommer bli sjukt tufft men riktigt roligt! :)

Nä. God natt!

Juste Malin bjöd ju på goda laxen idag. Sjukt smarrigt var det! Sen blev det te o bulle efteråt! Mums!

Inga kommentarer: