måndag 21 januari 2013

21 januari

Vaknade till vid 12.30 och klev upp strax därpå. Jag kollade mig i spegeln och konstaterade att jag inte känner mig lika svullen när jag äter bättre mat. Inte att jag blivit mindre utan mindre svullen. Tänkte väga mig på fredag innan jag ska ut med tjejerna. Känns inte jättebra att supa o lägga på sig men å andra sidan gör jag det nästan aldrig så det ska ändå bli skitkul att gå ut med tjejerna!

Just nu ligger jag på soffan och ska strax åka till Nyköping för att inhandla lite krafftfoder. Ska även springa in på Ica och köpa lite mat till mig med, jag fick en gåva från Ica för att jag har flyttat så jag får med mig kaffe o bullar hem också. ;)

Juste dagens mat har jag faktiskt fotat lite och ikväll är jag bortbjuden på middag hos Malin. Det ska bli riktigt mysigt!

Till frukost (13.00) blev det gröt med äppelmos te och ett äpple tot. 177kcal
Nyss blev det lunch/mellanmål med stekt ägg och en macka på nått fibertunnbröd med leverpastej och gurka. Tot. 214kcal






Inga kommentarer: