måndag 21 januari 2013

Trött som fan.

Sitter nu på jobbet och har ca 1 timma och 15 minuter kvar av passet. Jag är verkligen så jävla trött inatt. Jag har fått världens träningsvärk under natten men det är okej. Jag brukar säga att träningsvärk är den skönaste smärtan, håller ni inte med? Man får ett tydligt kvitto på att man kämpat röven av sig. Däremot har jag fått sjukt ont i mina benhinnor och MÅSTE ta det lugnt med löpandet tills dem känns ok igen. Jag vill inte riskera dem nu precis när jag kommit igång även om jag är sjukt taggad på att springa. Jag som aldrig tyckt det varit roligt tycker att det känns helt okej att ta sig en runda på bandet med hög musik i lurarna och bara kötta!

Dagen ser ut som så att när jag kommer hem ska jag först mocka lite skit åt Bink innan jag tänker gå och lägga mig. Jag hoppas jag lyckas sova några timmar och sen känna mig utvilad. Sen väntar nog lite röj hemma innan jag ska gå en promenad med Carre. Hon har inte varit i min nya lägenhet ännu så jag ska bjuda in henne på te och mys efter promenaden. Binkbonk får nog också följa med då jag red lite ifs ganska oavancerade bommar igår så har hon ju inte gått ett hårt pass sen efter vilan och det var också första med bommar så lite träningsvärk kanske hon också har som behöver gås bort.

Sen blir det bara lite sit-ups, jag ska ha "vila" idag då benhinnorna inte pallar men på tisdag räknar jag med gymmet igen men då blir det nog cykling som cardio då det inte är lika ansträngande som bandet för benhinnorna.


Inga kommentarer: