måndag 28 januari 2013

Helgrym helg!

Min helg har varit helt awesome! Känns hur bra som helst att efter 3 veckors slit få en så här bra avslutning på det!

Fredagen spenderades som sagt med Mickis som kom hit o smarrade på räkor och lite ostar. Det var verkligen urmysigt!

Lördagen började med ett bra ridpass på Binkie sen in i duschen och peppa utgång med fina människor. Jag hämtade upp Linn hemma hos henne i Sthlm och for sedan vidare mot Anton för att föra lite. Det var verkligen jättekul att träffa både Linn och sen Anton som varit o rest som en galning så har inte sett han på 1,5 år så det var skitskoj! Sen for vi in till stan o lämnade av Linn där resterande av gänget från Trosa befann sig. Jag drog till nått ställe vid Slussen och träffade Ida o Cecilia som jag inte heller träffat på minst ett år fast det kändes inte alls som så lång tid men det kanske till och med är det dubbla.

Just nu ligger jag på soffan o är ganska död. Vaknade i morse med feberfrossa o blev hemma idag o även i morgon. Jag har passat på att laga en god paj som jag bara kan värma så har jag lunch o middag de kommande dagarna. Ska nog faktiskt ta o värma en bit nu. Den består iaf av kyckling, bacon, broccoli, fetaost, tomater och lök. Botten är detsamma som jag kör i min tacopaj, alltså den nyttiga varianten!0



Inga kommentarer: