tisdag 12 februari 2013

Tisdag

Blev en tur även denna morgon! Idag blev det 4,3 km varav 3 km ren jogg. Det kändes nog faktiskt lite enklare idag måste jag säga. Helt sjukt att första km alltid är så jävla jobbig. De andra flyter på helt okej nu faktiskt. Syns även på tiderna att första är jobbigast. Haha! Får bli likadant i morgon med för på torsdag finns ingen tid till det alls. Sen vila igen på fredag för att köra gym på lördag morgon efter nattpasset om nu jag hinner få ett fungerande kort innan dess.

Den här dagen kommer bli helbra tror jag. Om 30 min beger jag mig mot jobbet där lite ridning står på schemat på fm sen är det pulkabacken på em. Jag slutar där vid 15 och sen börjar jag i Gnesta vid 17 ingen. Detta ska bli en bra dag!

Ska strax också slänga i mig en måltidsersättning. Som några av er kanske vet kräktes jag bara förut när jag åt dem efter min månadslånga period på dem men jag prövade igår och det fungerade faktiskt så ska köra en nu på morgonen idag med. Sen till lunch blir det min vanliga kvarg med bär. Till middag blir det något ordentligt för det bjuds det alltid på när jag jobbar i Gnesta. Det är duktiga kockar i det hushållet!

Om jag orkar och fortfarande känner för det ska jag berätta något som jag aldrig sagt till någon annan innan. Jag klarar helt enkelt inte av att säga det till någon då jag skäms något enormt över det men vi får se. Jag kanske kläcker ur mig det ikväll. Anledningen till att jag ev. gör det är inte för att söka nån form av uppmärksamhet eller tröst och tycka synd om mig själv för det skadar mig bara. Jag vill endast få det ur mig för att kanske kunna gå vidare och börja jobba med det.



Inga kommentarer: