måndag 25 februari 2013

Vecka nio

Shit pommes vad veckorna flyger förbi! Det är redan vecka nio och de flesta har eller har haft sitt sportlov. Det är bara en månad kvar tills påsk och min och Binkies första tävling för säsongen. Jag ser fram emot kommande vecka. Jag jobbar dubbelt de här tre första dagarna men ska se till att hålla igång Bink iaf. Idag så ska jag snart gå ner till stallet och promenera henne i minst 30 minuter och sen har jag lite tid mellan jobben i em så antingen blir det att longera eller så ska jag försöka hinna rida henne.

Kosten vill jag knappt tala om. Jag har varit urdålig hela helgen och tänker inte ens nämna vad jag klämt i mig. Nu till frulle blev nog inte världens bästa heller, yoghurt med musli, 2 smörgåsar och ett glas oboy men jag ska hålla mig på det tills typ kl. 20 ikväll och nu är jag proppmätt så det bådar lite gott iaf. Men ska ta med ett äpple till jobbet att slänga i mig runt lunchtid.

Nu måste jag sätta fart om jag ska hinna med allt jag tänkt göra innan jag börjar jobba idag.
Tjing!

Inga kommentarer: