torsdag 7 mars 2013

God morgon!

Idag kom jag upp hyfsat lätt och det va jätteskönt. Nu sitter jag i soffan framför Nyhetsmorgon med frukosten som vanligt. Idag tog jag mig i kragen och gjorde gröt och stekte ett ägg samt ett litet glas juice. Jag måste äta bra o mättande frulle på morgonen. Men måste försöka avstå från smörgåsarna då jag bara tar en till o en till hela tiden. Jag är iaf sjukt mätt just nu.

Denna dag blir nog riktigt bra den med. Kollar nu ut genom fönstret och man ser att solen börjar smyga sig fram bortifrån sjön. Idag ska jag åka till jobbet redan vid 8 så att jag hinner rida Zita innan möte och sen vaccinering av hästarna. Så nu ska jag strax slänga på mig ridkläderna samt packa ihop det som jag måste ha med mig till jobbet. Sen ut och mocka och fylla på strö åt bäste Bink.

WHAAAAT?! Nu sa dem precis på tvn att vintern kommer tillbaka i ca 2 veckor. Typiskt! Jag som var så nöjd med det här vädret ju!

På bilden är det min SM ponny Zita ;)

Inga kommentarer: