fredag 8 mars 2013

Lång dag väntar

Igårkväll satt jag upp på Binkie vid 19.50 så det var ingen tidig ridtur direkt. Jag slutade nämligen jobba vid 16 sen hade jag massa ärenden inne i Nyköping och sen lite att göra i Trosa. Men tillbaka till ridningen, jag red på bett för första gången på länge eller ja, på metallbett. Hon var lite styv och tung i början men helt fantastisk sen. Fan så glad jag blir när allt går precis som man tänkt sig. Vi jobbade massor i galoppen och på tempoväxlingar. Ser fram emot lördagens tävling massvis nu. Jag kommer ha värsta fancluben med mig. Vi är tusan full bil som åker haha! Gäller att prestera nu ;)

Tur är att hästen gillar att lyssna på sport lika mycket som jag. Igår var det fullt ös på radion nere i stallet då det var ännu en semimatch för Bajen mot Edsbyn. Dem vann matchen o så jävla skönt! I morgon är det nästa match för förhoppningsvis den sista om dem vinner. Det vore så jävla roligt att få se dem på friends i finalen'

Nog om gårdagen. Nu måste jag slita mig upp och ta hand om mitt hem. Jag börjar med att slå på kaffebryggaren!

Tjingen!

Inga kommentarer: