onsdag 20 mars 2013

Snö o kaffe

Sitter nu med en kopp kaffe och längtar inte alls ut i snön. Usch. Vad kom all snö ifrån. Jag som var aspepp på våren. Men det gäller att ändå försöka se saker posetivt och att inte gräva ner sig vilket man lätt gör. Jag har iaf redan nu på morgonen lagat tacos som jag ska äta på jobbet ikväll. Mums! Till frulle blev det bär, kvarg och lite flingor som jag hade kvar.

Jag kan ju inte säga annat att söndagen var helt jävla awesome! Började med att jag slutade jobba vid 7.30 sen hem och ta hand om Bink lite snabbt innan jag kastade mig in i duschen och gjorde mig i ordning inför dagen. Sen bar det av till söder med pappa för att avnjuta en lunch. Helt sjukt, när vi sitter inne på pub/restaurangen eller va det var så pratar vi om min gudmor och gudfar som jag inte träffat på över ett år. Vilka tror ni kliver in genom dörren? Helt galet men jag var jätteglad att få se dem! Efter att ha kastat i mig maten så blev det rask promenad ner till södra station för att möta upp mina grönvita vänner. Sen åkte vi infernotåget till Solna för att heja fram älskade Bajen till SM guld. Efter en sjukt nervös match med magont trots att Bajen ledde hela matchen rakt igenom så tog vi hem guldet! Så jävla Nice alltså! Det var riktig jävla lycka! Sen bar det av till söder för att fira på kvällen och natten! Vilken jävla dag, så grym!

Dagen efter va jag mer död än levande. Alldelens för många vakna timmar tog ut sig. Men att missa både en och två bussar var jävligt surt men hem kom jag tillslut och då däckade jag stenhårt på mamma och pappas soffa. På kvällen kom Malin hem till mig och käkade middag, riktigt mysigt. Vi pratade om livet och vad det är viktigt med positiva energier. Myspys!

Äh, skriver mer när jag har tid och lust, nu måste jag byta om och gå ner till stallet och mocka skit











Inga kommentarer: