söndag 24 mars 2013

Trött

Både igår och idag så har jag haft stalljouren på morgonen. Efter allt varit klart har jag lagt mig i soffan el. Sängen och somnat om. Sen har jag sovit 2-3 timmar. Sjukt skönt har det varit och jag känner verkligen att jag har behövt den sömnen.

Nu sitter jag med datorn i knät och ska leta upp ett recept på lite nyttigare pannkakor som jag ska äta med kvarg och jordgubbar har jag tänkt! Det kan bli en god brunch.

Vid 14 ska jag ta in alla djuren igen innan jag ska ta min röda fara och åka in till Trosa så jag kan städa ur den ordentligt innan jag ska försöka sälja den nästa vecka. Längtar inte alls till att städa ur den. Usch.

Juste va hundvakt igår till idag också (ovanligt va) åt gulliga Simpson. Idag Eftr. Stalljouren myste vi ordentligt och somna på soffan.

2 kommentarer:

Carolina - Beridare på stall Assla sa...

Nu är det sista chansen att tävla om ett Amigo Mio fleecetäcke! Anmäl dig om du inte redan är med vettja! ;)
http://asslatjejerna.blogg.se/2013/march/var-tavling.html#comment

Ponnydressyr - Sara sa...

Väldigt söt hund! har du hittat på något kul idag då? :)