söndag 23 oktober 2011

Go morron!

Just nu ligger jag i sängen o njuter av att jag inte har så många måsten idag. Jag var hemma runt 3 inatt efter Alkoholintag hos grannen, Japp, jag drack igår. Typ 3 glas vin o jag blev sådär halvfull. Har Inte innan druckit på 3 månader så var sjukt lättpåverkad. Men kul var det. Innan så var jag Carre Malin, Linnea med flera på folkets hus o kika när duktiga contstrain spelade. Dem var lika bra som vanligt eller bättre än vanligt :). Sen kika vi på nått annat Trosaband samt Sarah gave it Up från Nyköping. Trevligt!

Hade stallet igår morse så har inte sovit mycket alls i helgen. Red iaf Binkie i ridhuset samt ut en sväng med Jossan o hennes Pilot. Det var mysigt o hästarna var superfina. Idag blir det att trava lite bommar i ridhuset. Ska försöka hoppträna i morgon. Vill inte sätta mig i bilen nu. Känner mig faktiskt lite lite bakis? Men det får bli på eftermiddan. Tjiiing
/E.Johansson

Inga kommentarer: