måndag 24 oktober 2011

Måndagsfix

Idag har det varit full fart hela dagen! Började med att sova till halv 11, vilket måste vara rekord. Sen blev det att ge sig på städandet i lägenheten. Det blev storstädning o gå till återvinningen och även fixa på uteplatsen med att lägga plast på grillen och stora parasollet o flytta möblerna under tak så nu är jag tusan redo för vintern! Ett snabbesök hos hästen blev det också.

På kvällskvisten var det personalmöte hemma hos mig o jag bakade en supergod sockerkaka. Efter det blev det ner o käka på punchkällaren med kollegorna vilket var supermys. Vilken kanonbra arbetsgrupp vi har.

Nu har jag precis betalat in pengar till tävlingsdatabasen så dem hinner fram i rätt tid. Det är ju tävling i botkyrka den 6 november o jag är supertaggad! :)

Ska nog bädda ut sängen o krypa till kojs nu så småningom. Grannarna stör sig tydligen på att jag bäddar ut min soffa? så får väl vara snäll idag o göra det innan elva men annars gör jag det nästan i trots senare för att vatusan ska man väl få ha en bäddsoffa utan att man ska klaga. Tanten till granne sjunger ju eller gråter/skriker från tidig morgon så då får jag fan bädda ut soffan :p

/E.Johansson

1 kommentar:

Lina sa...

Dina grannar verkar ju en aning skeva :D