söndag 17 februari 2013

Sista natten

Nu sitter jag på sista nattpasset av tre. Jag har faktiskt lite ont i skallen men det känns ändå helt okej. Det är fördelen med att jobba natt. Ska dricka massa vatten nu också då det är bra för både skallen samt att det här vattnet är gott jämfört med hemma.

Jag tog med mig frukt hemifrån som jag ska äta och gotta på nu inatt och även två bitar mörk choklad. Till det har jag laddat upp med en powerking sugarfree. Det kan vara skönt med en liten energikick såhär i början på passet. Jag gjorde även en knappt ½dl vaniljkräm att doppa frukten i. Såklart är den gjord på lättmjölk och mindre "pulver" än vad som stod på paketet.

I övrigt har kosten funkat bra idag och jag klarade mig även förbi ett jättesug på sött som slog till på förmiddagen men det var då jag passade på att äta nån slags frukost och sen hålla mig lite sysselsatt. När jag sen vaknade runt 18-tiden så gjorde jag direkt i ordning en kycklingwok som mättade fint och var riktigt gott. Jag som för något år sedan inte alls gillade wok älskar det idag. Jag äter det flera dagar i veckan och ofta med en klick sweetchilisås till. Gott och nyttigt och dessutom mycket kalorisnålt!

När jag slutar jobba i morgon så blir det att först mocka lite bajs och fixa till Bink sen ska jag direkt upp och in till mig och sova. Sen hoppas jag på att jag vaknar i tid så jag hinner rida mitt fina djur innan jag sen ska jobba igen klockan 18-22 men det borde jag lätt hinna med!

hejs sålänge!

Inga kommentarer: