söndag 17 februari 2013

Söndag

Jag kommer nog fortsätta att skriva rätt mycket om min kost då det är en bekräftelse och motor att fortsätta med vettig mat. Jag har just ätit en portion fiberhavregrynsgröt med lågkaloriäppelmos (sååå god!) sen åt jag en fibertunnbröds macka med Philadelphia, kalkon och massa sallad. Det är riktigt gott! Sen har jag druckit mycket mer vatten idag också. Jag har så sjukt äckligt vatten i kranen så det blir sällan att jag dricker vatten med det fungerar ganska bra med lite fun light i även om det kanske inte alltid är så vettigt men måste ju dricka vatten också.

För stunden ligger jag i soffan och kollar tv samtidigt som jag väntar på att min tvätt ska bli klar och även hinna torka. Jag ska ta in hästarna igen vid 14 och sen gå och sova direkt efter det så jag hoppas jag hinner med den mesta av tvätten innan dess.

Idag är det också första kvalet i bandyn och den börjar runt 13 så jag hinner iaf se lite av den. Jag o pappa är sjukt pepp på att gå och se finalen på friends arena som den går på i år. Såklart tar sig Bajen dit!

Inga kommentarer: